حیران نباش او خواهد آمد

کمال در درک کمال است.

حیران نباش او خواهد آمد

کمال در درک کمال است.

حضرت زینب س

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ق.ظ

خودم دیدم ز بالای         بلندی.     که محبوب خدا را سر بریدند

خودم دیدم کبوترهای معصوم.   همه سر زیر پرها کرده    بودند

     //   که صحرا لاله گون بود.  خودم دیدم زمین دریای خون بود

      //            فضای آسمان ها.      پر از انا الیه راجعون بود

       //            گلوی اصغرم را.     خودم در بر کشیدم اکبرم  را

       //     که زهرا گریه می کرد    خودم دیدم سرشک مادرم را 

شب اول ماه رمضان ۱۴۴۱ پنجم اردیبهشت ۱۳۴۹ جمعه 

اصلاح شده

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
علی حسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی